• Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • Teaser

Archiefopslag

“Uw archief opslag is perfect geregeld bij Multiscan. Wij bevelen ze dan ook van harte aan bij andere bedrijven of instellingen.”

Een archief opslag in eigen beheer brengt de nodige nadelen met zich mee. Denk aan brandveiligheid, onduidelijkheid over toegang tot de gegevens en de ruimte die een fysiek archief inneemt. Door ervoor te kiezen uw archief op te slaan bij MultiScan, verzekert u zich van een zorgvuldige en veilige opslag van uw archiefgegevens.

Het archief van MultiScan is een modern complex dat voldoet aan alle wettelijke eisen op het gebied van veiligheid. Uw documenten blijven eenvoudig bereikbaar en kunnen op elk moment worden opgevraagd. Met archief opslag bij MultiScan kiest u voor:

  • Een veilig archief dat voldoet aan wettelijke eisen
  • Eenvoudig op te vragen gegevens
  • Strenge toezicht op toegang tot uw archief
  • Overzichtelijke archief opslag
  • Archief opslag tegen een scherpe prijs
Offerteformulier

Veiligheid staat voorop

Archief opslag bij MultiScan betekent dat uw gegevens op een veilige manier worden opgeslagen en beheerd. In ons sleutelplan staat vastgelegd welke medewerkers toegang hebben tot de dossiers in ons archief. In het hele pand zijn er geen openslaande ramen aanwezig, zodat inbrekers geen kans krijgen. De bezoekers worden ontvangen in een afgesloten receptie. Pas na inschrijving mogen ze onder begeleiding van een MultiScan medewerker het archief in. Tot slot is er uitgebreide brandbeveiliging aanwezig in de vorm van blusmiddelen, directe melding naar de brandweer en brandwerende bouwmaterialen.

Gegevens opvragen

Ondanks dat uw archief buiten uw pand is opgeslagen, zijn uw dossiers eenvoudig bij ons op te vragen. Zo hoeft u niet verstoken te blijven van informatie die u nodig heeft tijdens uw werkzaamheden. U kunt uw gegevens snel, eenvoudig en veilig opvragen via ons online ticketsysteem. Vervolgens kunt u zelf kiezen of u uw dossier per post of digitaal wilt ontvangen. In beide gevallen wordt uw aanvraag binnen 8 uur verwerkt en per koerier/post of digitaal naar u verzonden. Bij een spoedaanvraag ontvangt u het dossier binnen 4 uur digitaal retour.

Overzichtelijke archief opslag

De snelle verwerking van uw aanvraag wordt mogelijk gemaakt door de overzichtelijke opslag van uw dossiers. Nadat wij met onze eigen transportdienst uw gegevens naar ons archief hebben verplaatst, worden uw dossiers in genummerde dozen geplaatst. Tegelijkertijd wordt er in ons computersysteem geregistreerd welke gegevens in welke doos zitten. Daarna wordt uw archief in stellingen opgeslagen, waarbij wordt bijgehouden welke doos in welke stelling staat. Door de uitvoerige registratie kunnen wij snel bij uw gegevens en binnen de gesteld tijd voldoen aan uw aanvraag.

Archief opslag erfgoed

Het geconditioneerde archief van MultiScan voldoet aan alle wettelijke eisen om uw historische documenten veilig te kunnen opslaan. Ons archief bevindt zich in een omgeving die speciaal ingericht is voor de opslag van kwetsbare documenten. De vloeren, muren en plafonds bestaan uit steenachtige materialen en zijn glad zodat ze geen stof vasthouden. De temperatuur in het lokaal is constant rond de 18°C. De vochtigheid zit tussen 50-55%. Dagelijks worden de vochtigheid en temperatuur gecontroleerd en geregistreerd in een speciaal logboek dat aanwezig is in de geconditioneerde ruimte.

Makkelijk geld besparen

Het beheer van een fysiek archief is een kostbare investering waar u veel geld op kunt besparen door het archief opslag uit te besteden. Niet alleen bespaart u ruimte in uw eigen pand, maar u bevrijdt uw medewerkers ook van een lange zoektocht door het archief op zoek naar een bepaald dossier. Hierdoor kunnen ze zich weer bezig houden met hun kerntaken. MultiScan ontzorgt u in het gehele archiefproces en zal uw documenten altijd vertrouwelijk behandelen.

Of een digitaal archief?

Heeft u een omvangrijk fysiek archief en wilt u deze digitaliseren? Bij MultiScan kunt u ook terecht voor het digitaliseren van uw archief. Wij kunnen uw complete archief in één keer digitaliseren en koppelen aan uw DMS. Zowel documenten, grootformaattekeningen, microfilm, microfiches als jackets kunnen door ons gedigitaliseerd worden. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u optimaal adviseren over de juiste oplossingen die passen bij uw bedrijf. Het is ook mogelijk dat wij uw archief op locatie komen digitaliseren.

Offerte aanvragen

Offerteformulier

Contactgegevens

Bezoekadres
Het Spijk 11
8321 WT Urk

0527 690 216
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Postadres
Postbus 104
8320 AC Urk

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 17.00 uur.